nu va, o ką aš tau sakiau, kad nivalit ta tojota :D. Čia yra visų mažų variklių su didelėm turbinom bėda, kad reikia laiko ir apkrovos varikliui jas užsukt.... On 5/22/2015 10:49 AM, spakainas wrote: > Tai kad baisiai, t.y. ženkliai juntamai geriau ;] Toks vaizdas, kad > viskas padaryta vien tam, kad valintų, be kompromisų. Tapkę paspaudi ir > važiuoja, turbo lago praktiškai nėra, jei lygint su avensio i4. Net ir > kruizeris spaudžia taip neblogai, šaibą pažemina ir t.t. Jei su knopke > numeti per kokius 30kmh, tai pats dar papildomai ir varikliu stabdyt > pradeda - pilna visokių malonių smulkmenų. > Žodžiu, vadeliot vienas džiaugsmas, už ką ir susimoki brangesne > eksploatacija. > > > 2015.05.22 10:33, Dainiushas rašė: >> ir jačiu valina nebaisiai geriau nei tojota? :) >> >> On 5/22/2015 10:26 AM, spakainas wrote: >>> Tai dar px sakyčiau, mano pažemintas dyzelinis kažkajus - mažiau 10 >>> niekaip. >>> >>> 2015.05.22 08:51, Zhegonskas rašė: >>>> byby - kazkajaus vidurkis 17 :) >>>> >>>> >>>> On 2015-05-22 08:42, spakainas wrote: >>>>> Ble, taigi kiškis, nu! Pac sakei, ar jau pamiršai? >>>>> >>>>> 2015.05.22 08:43, Dainiushas rašė: >>>>>> juolab, tas pats BNW važiuojant tik mieste, aštuntai į darbą ir >>>>>> penktą >>>>>> atgal, kažkas apie 13 dujų. Tai dar čia reikia paieškot dyzelio kuris >>>>>> tokiu režimu važiuoja su 6/100 salerkos. >>>> >>