Nežinau px ar ne px, bet pvz automatai gaminami atlaikyt tam tikrą skaičių NM, bet ne KW. Tai spėju kad besisukantiems mechanizmams sukimo momentas svarbu, o pas dyzelį jis gerokai didesnis nei pas benzą. 2015.05.18 10:34, Dainiushas rašė: > pusašiams tikrai px dyzelis ar benzas.... > > On 5/18/2015 9:35 AM, spakainas wrote: >> Kiek teko aplink matyt, tai dyzelių blokai paprastai laiko - nelaiko >> periferija visokia. Pas benzus būna ten kokie žiedai prie pabaigos, >> indėklai prasisuka, mėlyną dūmą meta ir pan. Nežinau statistikos, tik >> kažkaip negirdėjau kad kam iš aplinkos būtų susidėvėjęs dyzelio blokas. >> Benzų gi ne vienas toks buvo. >> Grynai logiškai mastant - dyzelinis kuras riebesnis - geriau tepasi >> viskas. Plius apsukų ~dvigubai mažiau - tai teoriškai ir suktis turėtų >> ilgiau :D >> Pas dyzelį suspaudimas didesnis, bet vėlgi - stūmoklio eiga didesnė, >> reiškia petys ties alkūniniu ilgesnis gaunasi - tai gal alkūninio >> apkrova tas ant to išeina? >> Dėl didesnio sukimo momento nebent jaučiu kokia sankaba labiau kenčia, >> pusašiai ir t.t. Bet sankaba gi konkrečiam varikliui parenkama, tai vėl >> - bbž. >> >> 2015.05.18 09:21, CodeC rašė: >>> nu tai kai lygina 2x didesni dyzeli su mazalitraziu benzu, dar tiketina >>> ir kausu maziau, tai jo, dyzelio resursas didesnis. o taip lygina, nes >>> bando panasias sanaudas gauti. >>> tik va niekaip nesuprantu, kurio v70 - benzo ar dyzelio, abu numyne po >>> 500kkm, resursas didesnis? vaziuoja tai ir tas ir tas. tik abu su savom >>> problemom. kurios benzui baigiasi nauja uzdegimo sistema, nauju >>> ismetimu, nes senas supuves ir dar keleta davikliu. o dyzeli norint >>> atvesti i normalia busena, reikia viska kapitaliai remontuot. tai >>> sakyciau atvirksciai - dyzelio resursas mazesnis, su salyga, kad jis >>> skaitosi naudotinas iki tol, kol nepradeda kelti aibes tipiniu problemu. >>> px kad blokas sveikas, visokia periferija pasibaigus, uzsinesus. >>> o jei i benzo remonta savu laiku kisti tokias bapkes kaip i dyzelio, tai >>> isvis vaziuos amzinai. >