butent. volvo gamino bi-fuel varianta. skiriasi ne tik uzrasu ant galo. kitas kompas, kitokie voztuvai. normaliai padarytas bakas, skydelis su indikacija. newsu specai aisku patys zino kaip pasidaryt paciam uzdujinta masina daug geriau. ir kai variklis pabyra, tai 'tikrai ne del duju' :) tokie vazineja reguliuotis duju N kartu i metus, o kai uzpisa, tai 'uzglusina' lambda, kad check'o nemetytu. bet kaip vaziavo liesu misiniu, taip ir toliau vaziuoja... On 2015.05.21 08:53, Invertuota panda wrote: > On Thu, 21 May 2015 07:44:42 +0200, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> > wrote: >> mano supratimu, dėl mišinio, kad - jis turi būt LABAI šone. Gi su >> degimu, užtenka vieno misfairinančio cilindro, kad lambda pastoviai >> matytų liesą mišinį.... > > Tai riebus yra gerokai mažiau baisu už pernelyg liesą. >