Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-03 08:03:36
Na tai a pie ka as......

"VaidotasN"  wrote in message news:n69dlu$3g8$1@trimpas.omnitel.net...

kiek pamenu priesrukines isijungia kartu su gabaritais tik, kai buna
ijungtas priesrukiniu mygtukas..

del auto markiu viskas gerai tinka..

On 2016.01.02 22:03, pVytautas wrote:
> BMW AUDI VW OPEL mano naudoti isijungdavo su  gabaritais. Ne masinos? ok
> Pirmadieni uzsakau pajunginejima pas TAYOTA.
>
>
>
> "VaidotasN"  wrote in message news:n6892e$o95$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kas yra normali auto? kuris konkreciai modelis turi sita navarota?
>
> On 2016.01.02 12:03, pVytautas wrote:
>> Imanoma. Normalioje auto su gabaritais isijungia ir priesrukines.
>> Neskaitant isimciu jei tokiu yra.
>> budulis juk rase isjunge artimas.
>>
>>
>>
>>
>>
>> "pa@pc.lt"  wrote in message news:n667vd$bha$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Su taip veikiančiomis prieš rūkinėmis negalėtum gauti tech.apžiūros.
>> Normalioje auto tai techniškai neįmanoma.
>>
>>
>> "budulis vulgaris"  parašė naujienų
>> news:n62rt1$ijl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2015-12-31 10:50, Dainiushas rašė:
>>> IMHO priešrūkiniai reikalingi kai ahujenn'as rūkas 40km/h dašliaužt iki
>>> saugios  stovėjimo vietos. Ar kažkam dar?
>>
>> Man realiai naudingi priekiniai priešrūkiniai buvo vieną kartą gyvenime,
>> kai naktį buvo žiauriai didelis rūkas. Nuo įjungtų artimųjų prieš nosį
>> buvo tiesiog balta rūko siena. Situacija kažkiek pagerėjo tik išjungus
>> artimąsias ir įjungus priešrūkines. Beje, ironiška, tačiau šitaip
>> važiuoti KET draudžia, aklai KET besivadovaujantys saugumo ekspertai
>> galite mane jau pradėti pliekti :)
>