Na tai a pie ka as...... "VaidotasN" wrote in message news:n69dlu$3g8$1@trimpas.omnitel.net... kiek pamenu priesrukines isijungia kartu su gabaritais tik, kai buna ijungtas priesrukiniu mygtukas.. del auto markiu viskas gerai tinka.. On 2016.01.02 22:03, pVytautas wrote: > BMW AUDI VW OPEL mano naudoti isijungdavo su gabaritais. Ne masinos? ok > Pirmadieni uzsakau pajunginejima pas TAYOTA. > > > > "VaidotasN" wrote in message news:n6892e$o95$1@trimpas.omnitel.net... > > kas yra normali auto? kuris konkreciai modelis turi sita navarota? > > On 2016.01.02 12:03, pVytautas wrote: >> Imanoma. Normalioje auto su gabaritais isijungia ir priesrukines. >> Neskaitant isimciu jei tokiu yra. >> budulis juk rase isjunge artimas. >> >> >> >> >> >> "pa@pc.lt" wrote in message news:n667vd$bha$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Su taip veikiančiomis prieš rūkinėmis negalėtum gauti tech.apžiūros. >> Normalioje auto tai techniškai neįmanoma. >> >> >> "budulis vulgaris" parašė naujienų >> news:n62rt1$ijl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2015-12-31 10:50, Dainiushas rašė: >>> IMHO priešrūkiniai reikalingi kai ahujenn'as rūkas 40km/h dašliaužt iki >>> saugios stovėjimo vietos. Ar kažkam dar? >> >> Man realiai naudingi priekiniai priešrūkiniai buvo vieną kartą gyvenime, >> kai naktį buvo žiauriai didelis rūkas. Nuo įjungtų artimųjų prieš nosį >> buvo tiesiog balta rūko siena. Situacija kažkiek pagerėjo tik išjungus >> artimąsias ir įjungus priešrūkines. Beje, ironiška, tačiau šitaip >> važiuoti KET draudžia, aklai KET besivadovaujantys saugumo ekspertai >> galite mane jau pradėti pliekti :) >