kontrklausimas: kam esant blogom oro ir kelio salygom, pagal tave, laikyt tuscia autostrada, nes nesaugu vaziuot virs 60, ir visas auto nukreipinet i sunkelius, kuriuose situacija paprastai dar blogesne buna? On 2016-01-05 14:25, VaidotasN wrote: > klausimas.. kam tada reikalingas Autostrata? > gi paprastas=me kelyje leidziama vaziuoti taip aip dabar aprasei.. > > On 2016.01.05 14:15, Ignas wrote: >> ka norejo, ta ir parase. logiskas noras, kad esant vienodoms salygoms >> eisme dalyvautu tik panasiu greiciu judancios TP ir tas 60 paimtas, kaip >> kazkoks kritinis skirtumas nuo dazniausiai naudojamo 100-130. gi esant >> blogom salygom, krenta absoliuciai visu greitis (ypac greitesniuju) ir >> tas kritinis skirtumas irgi pasislenka i apacia, tad draust prastom >> salygom vaziuot <60 nelogiska, ko ir nesiekta padaryt minimu punktu... >> >> On 2016-01-05 14:03, budulis vulgaris wrote: >>> Gal įstatymų kūrėjai ir norėjo kažką panašaus parašyti, bet eilinį kartą >>> sumalė šūdą ir to neparašė, bet labai užpainiotai uždraudė važiuoti >>> magistralėmis transporto priemonėms, kurių maksimalus greitis yra >>> mažesnis nei 60. >>> >>> O tie, kurių maksimalus greitis yra virš 60 gali važiuoti nuo 0 iki >>> 110/130. Ir jiems ten nebent punktą apie pernelyg lėtą važiavimą >>> trukdant kitoms autotransporto priemonėms galima pripaišyti. Bet tas >>> punktas nekonkretizuoja greičio. >>> >>> Išvis net jei tavo išvedžiojimai nebū iš piršto laužti ir išties >>> automagistralėse būtų tų 60km/h minimali riba, tai staiga prasidėjus >>> lijundrai, paskui ant to ledo dar 30 cm prisnigus ir prasidėjus >>> didžiuliam rūkui, tu visvien varytum minimum 60km/h greičiu, nes kitaip >>> atseit KET pažeisi? O sustoti ir nevažiuoti ten juk irgi negalima, juk >>> KET draudžia stovėjimą automagistralėje :) >> >