klausimas.. kam tada reikalingas Autostrata? gi paprastas=me kelyje leidziama vaziuoti taip aip dabar aprasei.. On 2016.01.05 14:15, Ignas wrote: > ka norejo, ta ir parase. logiskas noras, kad esant vienodoms salygoms > eisme dalyvautu tik panasiu greiciu judancios TP ir tas 60 paimtas, kaip > kazkoks kritinis skirtumas nuo dazniausiai naudojamo 100-130. gi esant > blogom salygom, krenta absoliuciai visu greitis (ypac greitesniuju) ir > tas kritinis skirtumas irgi pasislenka i apacia, tad draust prastom > salygom vaziuot <60 nelogiska, ko ir nesiekta padaryt minimu punktu... > > On 2016-01-05 14:03, budulis vulgaris wrote: >> Gal įstatymų kūrėjai ir norėjo kažką panašaus parašyti, bet eilinį kartą >> sumalė šūdą ir to neparašė, bet labai užpainiotai uždraudė važiuoti >> magistralėmis transporto priemonėms, kurių maksimalus greitis yra >> mažesnis nei 60. >> >> O tie, kurių maksimalus greitis yra virš 60 gali važiuoti nuo 0 iki >> 110/130. Ir jiems ten nebent punktą apie pernelyg lėtą važiavimą >> trukdant kitoms autotransporto priemonėms galima pripaišyti. Bet tas >> punktas nekonkretizuoja greičio. >> >> Išvis net jei tavo išvedžiojimai nebū iš piršto laužti ir išties >> automagistralėse būtų tų 60km/h minimali riba, tai staiga prasidėjus >> lijundrai, paskui ant to ledo dar 30 cm prisnigus ir prasidėjus >> didžiuliam rūkui, tu visvien varytum minimum 60km/h greičiu, nes kitaip >> atseit KET pažeisi? O sustoti ir nevažiuoti ten juk irgi negalima, juk >> KET draudžia stovėjimą automagistralėje :) >