sunkeliuose bent jau galesi sustoti, stovet ir tt. kad konkreciai aiskiai draudziama Automagistraleje..? On 2016.01.05 15:09, Ignas wrote: > kontrklausimas: kam esant blogom oro ir kelio salygom, pagal tave, > laikyt tuscia autostrada, nes nesaugu vaziuot virs 60, ir visas auto > nukreipinet i sunkelius, kuriuose situacija paprastai dar blogesne buna? > > On 2016-01-05 14:25, VaidotasN wrote: >> klausimas.. kam tada reikalingas Autostrata? >> gi paprastas=me kelyje leidziama vaziuoti taip aip dabar aprasei.. >> >> On 2016.01.05 14:15, Ignas wrote: >>> ka norejo, ta ir parase. logiskas noras, kad esant vienodoms salygoms >>> eisme dalyvautu tik panasiu greiciu judancios TP ir tas 60 paimtas, kaip >>> kazkoks kritinis skirtumas nuo dazniausiai naudojamo 100-130. gi esant >>> blogom salygom, krenta absoliuciai visu greitis (ypac greitesniuju) ir >>> tas kritinis skirtumas irgi pasislenka i apacia, tad draust prastom >>> salygom vaziuot <60 nelogiska, ko ir nesiekta padaryt minimu punktu... >>> >>> On 2016-01-05 14:03, budulis vulgaris wrote: >>>> Gal įstatymų kūrėjai ir norėjo kažką panašaus parašyti, bet eilinį >>>> kartą >>>> sumalė šūdą ir to neparašė, bet labai užpainiotai uždraudė važiuoti >>>> magistralėmis transporto priemonėms, kurių maksimalus greitis yra >>>> mažesnis nei 60. >>>> >>>> O tie, kurių maksimalus greitis yra virš 60 gali važiuoti nuo 0 iki >>>> 110/130. Ir jiems ten nebent punktą apie pernelyg lėtą važiavimą >>>> trukdant kitoms autotransporto priemonėms galima pripaišyti. Bet tas >>>> punktas nekonkretizuoja greičio. >>>> >>>> Išvis net jei tavo išvedžiojimai nebū iš piršto laužti ir išties >>>> automagistralėse būtų tų 60km/h minimali riba, tai staiga prasidėjus >>>> lijundrai, paskui ant to ledo dar 30 cm prisnigus ir prasidėjus >>>> didžiuliam rūkui, tu visvien varytum minimum 60km/h greičiu, nes kitaip >>>> atseit KET pažeisi? O sustoti ir nevažiuoti ten juk irgi negalima, juk >>>> KET draudžia stovėjimą automagistralėje :) >>> >> >