jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas. siurblys gal koks? On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote: > G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino). > > MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro > paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose > neįžvelgiau. > > Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią prostitutę > gaunasi :) > > > On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote: >> gyvus parametrus reiktu ziuret. >> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos slegi. gal >> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga. >> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu. >> Kurmis >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>> 4wd. >>> >>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>> problemos. >>> >>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>> >>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>> >>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>> >>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>> atrodo blogas MAF'as? >>> >>> Ką dar palogint į temą? >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>