Tema: Re: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-03 01:36:22
Ta mašina tokius netraukimo simptomus rodo šiaip jau metus kokius (10kkm 
bent) stabiliai :) Tiesiog vairuotojas kantrus ir dažnai važinėdavo 
ilgus atstumus, tad pakentėdavo.

Turi rekomendacijų siurblio diagnostikai? Diagnostika truputi advanced 
diy gaunasi, tingėsiu prasidėt.

Internete toks komentaras dar užkliuvo:

2000 quattro means you have a AKE engine and only a baffle chamber pump 
in the tank. The purpose of this pump is to fill the "cup" ( baffle 
chamber) that the Injection pump sucks fuel from

BTW the baffle chamber pump only runs AFTER the engine is started , it's 
not enough to turn the ignition on



On 2017.01.03 01:15, ch95 wrote:
> diagnostika gali padaryti fcom programa su k-line adaperiu prisijunges
> tiesiogiai prie siurblio.
> "ch95" <ch95@blog.lt> wrote in message
> news:o4em1o$m8m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na ten selenoidu valdymo raktai be korpusu sudeti ir uzlieti zele, per
>> ilga laika nuo vibracijos nusilanksto kokia koja ir pradeda
>> nebekontaktuoti.Prasideda visokios anomalijos,tai siltas nesikuria, tai
>> karstas ,tai saltas.Ieskok kas siurblius remontuoja kad diagnostika
>> padarytu.vagcom dazniausiai nieko nerodo tokiu atveju,kartais
>> komunikacijos su siurbliu klaida meta.Siaip tokie simtomai pradeda
>> progresuoti kol viena diena visai nebesikuria.
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>> news:o4ek4i$lqo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ok, +3 jau šitam, tai reiks žiūrėt.. Jei patirties turi, gal gali
>>> papasakot, kaip tikrint, ir kaip tvarkoma (ar tik keičiama)?
>>>
>>>
>>> O kitas dalykas - kaaaip??? Kodėl pradeda veikt sušilus ir prie didelių
>>> apsukų? Elektronikoj krapštytis moku, bet galva neišveža šito..
>>>
>>> On 2017.01.03 00:21, ch95 wrote:
>>>> 99% siurblio elektronikos gedimas, ten daznai pas juos bildukai
>>>> apsigyvena.
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE,
>>>>> 4wd.
>>>>>
>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>>>> sušilus
>>>>> labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos
>>>>> problemos.
>>>>>
>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>>>> normaliai
>>>>> (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>>>
>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm -
>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>>>
>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>>>
>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage
>>>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>>>
>>>>> Ką dar palogint į temą?
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>
>
>