Ta mašina tokius netraukimo simptomus rodo šiaip jau metus kokius (10kkm bent) stabiliai :) Tiesiog vairuotojas kantrus ir dažnai važinėdavo ilgus atstumus, tad pakentėdavo. Turi rekomendacijų siurblio diagnostikai? Diagnostika truputi advanced diy gaunasi, tingėsiu prasidėt. Internete toks komentaras dar užkliuvo: 2000 quattro means you have a AKE engine and only a baffle chamber pump in the tank. The purpose of this pump is to fill the "cup" ( baffle chamber) that the Injection pump sucks fuel from BTW the baffle chamber pump only runs AFTER the engine is started , it's not enough to turn the ignition on On 2017.01.03 01:15, ch95 wrote: > diagnostika gali padaryti fcom programa su k-line adaperiu prisijunges > tiesiogiai prie siurblio. > "ch95" <ch95@blog.lt> wrote in message > news:o4em1o$m8m$1@trimpas.omnitel.net... >> Na ten selenoidu valdymo raktai be korpusu sudeti ir uzlieti zele, per >> ilga laika nuo vibracijos nusilanksto kokia koja ir pradeda >> nebekontaktuoti.Prasideda visokios anomalijos,tai siltas nesikuria, tai >> karstas ,tai saltas.Ieskok kas siurblius remontuoja kad diagnostika >> padarytu.vagcom dazniausiai nieko nerodo tokiu atveju,kartais >> komunikacijos su siurbliu klaida meta.Siaip tokie simtomai pradeda >> progresuoti kol viena diena visai nebesikuria. >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:o4ek4i$lqo$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ok, +3 jau šitam, tai reiks žiūrėt.. Jei patirties turi, gal gali >>> papasakot, kaip tikrint, ir kaip tvarkoma (ar tik keičiama)? >>> >>> >>> O kitas dalykas - kaaaip??? Kodėl pradeda veikt sušilus ir prie didelių >>> apsukų? Elektronikoj krapštytis moku, bet galva neišveža šito.. >>> >>> On 2017.01.03 00:21, ch95 wrote: >>>> 99% siurblio elektronikos gedimas, ten daznai pas juos bildukai >>>> apsigyvena. >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>>> 4wd. >>>>> >>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>> sušilus >>>>> labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>>>> problemos. >>>>> >>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>> normaliai >>>>> (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>> >>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>> >>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>> >>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>> >>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >> > >