Tema: Re: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-05 00:22:21
Ten quatro, vienoj pusėj siurblys su 4+2 pinų jungtim, kitoj kažkas 
paprastesnio su 2 pinais (ten galvojau vietinis perpumpavimo siurblys į 
kitą pusę tik).

Siurblys puspilniu baku nesiima, nes bako gabalas aukščiau yra, atleidom 
žiedą ir pradėjo varyt.

Ten toks bakas ir tvirtinimai:
http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2002-264/2/201-201045/

Tik įdomus pastebėjimas, kad siurblys kitoks - pagal pajungimus kaip 
šitam brėžinį:
http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2002-264/2/201-201035/



On 2017.01.04 22:48, Kurmis wrote:
> jei pas ji nekvadravykas, tai bake irgi tik vienas siurbliukas. ji valdo
> variklio kompas pagal poreiki.
> Kurmis
>
> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message
> news:o4ei1l$lag$1@trimpas.omnitel.net...
>> ten du siurbliai bake buvo
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>> news:o4eh9a$kvp$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Irgi šiltas atsigaudavo? Reiks paspoksot..
>>>
>>> Kokia logika čia? Kol siurblys neveikia, variklis pats užsisiurbia?
>>>
>>> On 2017.01.02 23:34, Igaliotinis wrote:
>>>> buvo neseniai tokia beda panasi, tai vienas siurblys bake piso prota
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>> news:o4egib$kml$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Turėjau tokią mintį, o bet tačiau - kaip simptomus pateisint? virš
>>>>> 3krpm ir sužilus iki ~80'C viskas pradeda veikti. Čia pagal skydą iš
>>>>> akies.
>>>>>
>>>>> Dar patikrint reiks ar kuro temperatūrą teisingai rodo...
>>>>>
>>>>> On 2017.01.02 23:23, CodeC wrote:
>>>>>> jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas.
>>>>>> siurblys gal koks?
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote:
>>>>>>> G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino).
>>>>>>>
>>>>>>> MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro
>>>>>>> paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose
>>>>>>> neįžvelgiau.
>>>>>>>
>>>>>>> Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią
>>>>>>> prostitutę
>>>>>>> gaunasi :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote:
>>>>>>>> gyvus parametrus reiktu ziuret.
>>>>>>>> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos
>>>>>>>> slegi. gal
>>>>>>>> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga.
>>>>>>>> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu.
>>>>>>>> Kurmis
>>>>>>>>
>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI
>>>>>>>>> 132kW AKE,
>>>>>>>>> 4wd.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>>>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta
>>>>>>>>> visos
>>>>>>>>> problemos.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>>>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki
>>>>>>>>> 3krpm -
>>>>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip
>>>>>>>>> vage
>>>>>>>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Ką dar palogint į temą?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>