Ten quatro, vienoj pusėj siurblys su 4+2 pinų jungtim, kitoj kažkas paprastesnio su 2 pinais (ten galvojau vietinis perpumpavimo siurblys į kitą pusę tik). Siurblys puspilniu baku nesiima, nes bako gabalas aukščiau yra, atleidom žiedą ir pradėjo varyt. Ten toks bakas ir tvirtinimai: http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2002-264/2/201-201045/ Tik įdomus pastebėjimas, kad siurblys kitoks - pagal pajungimus kaip šitam brėžinį: http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2002-264/2/201-201035/ On 2017.01.04 22:48, Kurmis wrote: > jei pas ji nekvadravykas, tai bake irgi tik vienas siurbliukas. ji valdo > variklio kompas pagal poreiki. > Kurmis > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message > news:o4ei1l$lag$1@trimpas.omnitel.net... >> ten du siurbliai bake buvo >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:o4eh9a$kvp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Irgi šiltas atsigaudavo? Reiks paspoksot.. >>> >>> Kokia logika čia? Kol siurblys neveikia, variklis pats užsisiurbia? >>> >>> On 2017.01.02 23:34, Igaliotinis wrote: >>>> buvo neseniai tokia beda panasi, tai vienas siurblys bake piso prota >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o4egib$kml$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Turėjau tokią mintį, o bet tačiau - kaip simptomus pateisint? virš >>>>> 3krpm ir sužilus iki ~80'C viskas pradeda veikti. Čia pagal skydą iš >>>>> akies. >>>>> >>>>> Dar patikrint reiks ar kuro temperatūrą teisingai rodo... >>>>> >>>>> On 2017.01.02 23:23, CodeC wrote: >>>>>> jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas. >>>>>> siurblys gal koks? >>>>>> >>>>>> On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote: >>>>>>> G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino). >>>>>>> >>>>>>> MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro >>>>>>> paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose >>>>>>> neįžvelgiau. >>>>>>> >>>>>>> Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią >>>>>>> prostitutę >>>>>>> gaunasi :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote: >>>>>>>> gyvus parametrus reiktu ziuret. >>>>>>>> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos >>>>>>>> slegi. gal >>>>>>>> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga. >>>>>>>> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu. >>>>>>>> Kurmis >>>>>>>> >>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI >>>>>>>>> 132kW AKE, >>>>>>>>> 4wd. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta >>>>>>>>> visos >>>>>>>>> problemos. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki >>>>>>>>> 3krpm - >>>>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>>>>>> >>>>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip >>>>>>>>> vage >>>>>>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >