Na ten selenoidu valdymo raktai be korpusu sudeti ir uzlieti zele, per ilga laika nuo vibracijos nusilanksto kokia koja ir pradeda nebekontaktuoti.Prasideda visokios anomalijos,tai siltas nesikuria, tai karstas ,tai saltas.Ieskok kas siurblius remontuoja kad diagnostika padarytu.vagcom dazniausiai nieko nerodo tokiu atveju,kartais komunikacijos su siurbliu klaida meta.Siaip tokie simtomai pradeda progresuoti kol viena diena visai nebesikuria. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4ek4i$lqo$1@trimpas.omnitel.net... > Ok, +3 jau šitam, tai reiks žiūrėt.. Jei patirties turi, gal gali > papasakot, kaip tikrint, ir kaip tvarkoma (ar tik keičiama)? > > > O kitas dalykas - kaaaip??? Kodėl pradeda veikt sušilus ir prie didelių > apsukų? Elektronikoj krapštytis moku, bet galva neišveža šito.. > > On 2017.01.03 00:21, ch95 wrote: >> 99% siurblio elektronikos gedimas, ten daznai pas juos bildukai >> apsigyvena. >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>> 4wd. >>> >>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>> sušilus >>> labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>> problemos. >>> >>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>> normaliai >>> (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>> >>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>> >>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>> >>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>> atrodo blogas MAF'as? >>> >>> Ką dar palogint į temą? >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >> >>