buvo neseniai tokia beda panasi, tai vienas siurblys bake piso prota "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4egib$kml$1@trimpas.omnitel.net... > Turėjau tokią mintį, o bet tačiau - kaip simptomus pateisint? virš 3krpm > ir sužilus iki ~80'C viskas pradeda veikti. Čia pagal skydą iš akies. > > Dar patikrint reiks ar kuro temperatūrą teisingai rodo... > > On 2017.01.02 23:23, CodeC wrote: >> jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas. >> siurblys gal koks? >> >> On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote: >>> G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino). >>> >>> MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro >>> paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose >>> neįžvelgiau. >>> >>> Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią prostitutę >>> gaunasi :) >>> >>> >>> On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote: >>>> gyvus parametrus reiktu ziuret. >>>> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos slegi. gal >>>> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga. >>>> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu. >>>> Kurmis >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>>> 4wd. >>>>> >>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>>>> problemos. >>>>> >>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>> >>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>> >>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>> >>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>> >>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>