Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-05 09:47:22
man tik idomu, tu bent jau skaicius ar ju eile isivaizduoji ir ka jie 
reiskia, kalbedamas apie "riebu/liesa" misini dyzelio atveju?

p.s. zmones kurie biski daugiau suvokimo turi, negu kaip isimt/idet 
detale, net nevartoja tokiu savoku (riebus/liesas) dyzelio atveju, nes 
tai yra nesamone.

On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote:
> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu minusu.
> Kurmis
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net...
>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį
>> atjungus trauka atsiranda..
>>
>>
>>
>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote:
>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE,
>>> 4wd.
>>>
>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos
>>> problemos.
>>>
>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>
>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm -
>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>
>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>
>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage
>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>
>>> Ką dar palogint į temą?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>