Turėjau tokią mintį, o bet tačiau - kaip simptomus pateisint? virš 3krpm ir sužilus iki ~80'C viskas pradeda veikti. Čia pagal skydą iš akies. Dar patikrint reiks ar kuro temperatūrą teisingai rodo... On 2017.01.02 23:23, CodeC wrote: > jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas. > siurblys gal koks? > > On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote: >> G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino). >> >> MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro >> paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose >> neįžvelgiau. >> >> Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią prostitutę >> gaunasi :) >> >> >> On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote: >>> gyvus parametrus reiktu ziuret. >>> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos slegi. gal >>> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga. >>> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu. >>> Kurmis >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>> 4wd. >>>> >>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>>> problemos. >>>> >>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>> >>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>> >>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>> >>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>> atrodo blogas MAF'as? >>>> >>>> Ką dar palogint į temą? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >