https://en.wikipedia.org/wiki/Lean-burn#Diesel_engines visi dyzeliai yra 'liesi'. liudna kad net 'meistrai' cia besireiskiantys neturi zalio supratimo, kaip veikia variklis ir kuo skiriasi benzas nuo dyzelio. On 2017.01.05 00:24, cD-r0m wrote: > Čia gal gaunasi ale kompensacija.. > Kokių kitų daviklių parodymai galėtu liesint mišinį? > > Ar ne ta linkme galvoju? > > > On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote: >> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu >> minusu. >> Kurmis >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net... >>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį >>> atjungus trauka atsiranda.. >>> >>> >>> >>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote: >>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>> 4wd. >>>> >>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>>> problemos. >>>> >>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>> >>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>> >>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>> >>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>> atrodo blogas MAF'as? >>>> >>>> Ką dar palogint į temą? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>