Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-05 08:37:31
https://en.wikipedia.org/wiki/Lean-burn#Diesel_engines

visi dyzeliai yra 'liesi'. liudna kad net 'meistrai' cia besireiskiantys 
neturi zalio supratimo, kaip veikia variklis ir kuo skiriasi benzas nuo 
dyzelio.


On 2017.01.05 00:24, cD-r0m wrote:
> Čia gal gaunasi ale kompensacija..
> Kokių kitų daviklių parodymai galėtu liesint mišinį?
>
> Ar ne ta linkme galvoju?
>
>
> On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote:
>> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu
>> minusu.
>> Kurmis
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį
>>> atjungus trauka atsiranda..
>>>
>>>
>>>
>>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote:
>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE,
>>>> 4wd.
>>>>
>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos
>>>> problemos.
>>>>
>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>>
>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm -
>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>>
>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>>
>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage
>>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>>
>>>> Ką dar palogint į temą?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>