Užeinu, rodo 6 nauji postai.. Galvoju O, bus patarimas... pagalvojau vadinas :) Kodėl atjungus temperatūros daviklį kuro siurblys pradeda veikt? On 2017.01.05 11:51, CodeC wrote: > prie ko cia wikipedia? wikipedijoj kiek matau labai trumpai pats faktas > parasytas. > bet pats jeigu patarineji, tai nepatarinek nesamoniu. nes varai kaip > svytas, kuriam matai, nuo lieso misinio stumokliai lydosi. > tai, kad idle dyzelis dirba ant eiles 100:1 ir be problemu birbia puse > amziaus ir vargo nemato, jam (ir tau) matyt paslaptis iki shiol buvo. o > gazas dugnas net po chipavimo proto ribose nepasiekia santykio (pagal > tave riebuvo) tokio, koks pats benza yra +-const nepriklausomai nuo gazo > padeties. > dyzelis neturi gazo (oro) sklendes, jis NEVALDO oro kiekio, patenkancio > i cilindrus, skirtingai nuo benzo, kuris valdo BENDRA misinio kieki ir > jo 'riebuma'. dyzelis valdo tik skysto kuro kieki, priklausomai nuo gazo > padeties, kad tiesiogiai itakoja variklio galia ir rpm. > tai galu gale - ka tu ten 'riebini' ir 'liesini' pagal temperaturos > davikli??? pas ji bus problema siurblyje, kuris tiesiog nepaduoda > pakankamai kuro, ir tiek. vezt taisyt/keist siurbli ir problemos neliks. > > On 2017.01.05 11:23, Kurmis wrote: >> savokos naudojamos pagal tai kaip supranta tauta. nori patart zmogui >> kaip sutvarkyti beda, prasom gryzt is wikipedijos i zeme. >> Kurmis >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o4ktma$14e$1@trimpas.omnitel.net... >>> man tik idomu, tu bent jau skaicius ar ju eile isivaizduoji ir ka jie >>> reiskia, kalbedamas apie "riebu/liesa" misini dyzelio atveju? >>> >>> p.s. zmones kurie biski daugiau suvokimo turi, negu kaip isimt/idet >>> detale, net nevartoja tokiu savoku (riebus/liesas) dyzelio atveju, nes >>> tai yra nesamone. >>> >>> On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote: >>>> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu >>>> minusu. >>>> Kurmis >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį >>>>> atjungus trauka atsiranda.. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote: >>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>>>> 4wd. >>>>>> >>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta >>>>>> visos >>>>>> problemos. >>>>>> >>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>>> >>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki >>>>>> 3krpm - >>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>>> >>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>>> >>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>>> >>>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >