Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-05 13:48:29
Užeinu, rodo 6 nauji postai.. Galvoju O, bus patarimas... pagalvojau 
vadinas :)

Kodėl atjungus temperatūros daviklį kuro siurblys pradeda veikt?



On 2017.01.05 11:51, CodeC wrote:
> prie ko cia wikipedia? wikipedijoj kiek matau labai trumpai pats faktas
> parasytas.
> bet pats jeigu patarineji, tai nepatarinek nesamoniu. nes varai kaip
> svytas, kuriam matai, nuo lieso misinio stumokliai lydosi.
> tai, kad idle dyzelis dirba ant eiles 100:1 ir be problemu birbia puse
> amziaus ir vargo nemato, jam (ir tau) matyt paslaptis iki shiol buvo. o
> gazas dugnas net po chipavimo proto ribose nepasiekia santykio (pagal
> tave riebuvo) tokio, koks pats benza yra +-const nepriklausomai nuo gazo
> padeties.
> dyzelis neturi gazo (oro) sklendes, jis NEVALDO oro kiekio, patenkancio
> i cilindrus, skirtingai nuo benzo, kuris valdo BENDRA misinio kieki ir
> jo 'riebuma'. dyzelis valdo tik skysto kuro kieki, priklausomai nuo gazo
> padeties, kad tiesiogiai itakoja variklio galia ir rpm.
> tai galu gale - ka tu ten 'riebini' ir 'liesini' pagal temperaturos
> davikli??? pas ji bus problema siurblyje, kuris tiesiog nepaduoda
> pakankamai kuro, ir tiek. vezt taisyt/keist siurbli ir problemos neliks.
>
> On 2017.01.05 11:23, Kurmis wrote:
>> savokos naudojamos pagal tai kaip supranta tauta. nori patart zmogui
>> kaip sutvarkyti beda, prasom gryzt is wikipedijos i zeme.
>> Kurmis
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o4ktma$14e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> man tik idomu, tu bent jau skaicius ar ju eile isivaizduoji ir ka jie
>>> reiskia, kalbedamas apie "riebu/liesa" misini dyzelio atveju?
>>>
>>> p.s. zmones kurie biski daugiau suvokimo turi, negu kaip isimt/idet
>>> detale, net nevartoja tokiu savoku (riebus/liesas) dyzelio atveju, nes
>>> tai yra nesamone.
>>>
>>> On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote:
>>>> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu
>>>> minusu.
>>>> Kurmis
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį
>>>>> atjungus trauka atsiranda..
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote:
>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE,
>>>>>> 4wd.
>>>>>>
>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta
>>>>>> visos
>>>>>> problemos.
>>>>>>
>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>>>>
>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki
>>>>>> 3krpm -
>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>>>>
>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>>>>
>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage
>>>>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>>>>
>>>>>> Ką dar palogint į temą?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>