Ok, +3 jau šitam, tai reiks žiūrėt.. Jei patirties turi, gal gali papasakot, kaip tikrint, ir kaip tvarkoma (ar tik keičiama)? O kitas dalykas - kaaaip??? Kodėl pradeda veikt sušilus ir prie didelių apsukų? Elektronikoj krapštytis moku, bet galva neišveža šito.. On 2017.01.03 00:21, ch95 wrote: > 99% siurblio elektronikos gedimas, ten daznai pas juos bildukai apsigyvena. > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, 4wd. >> >> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), sušilus >> labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos problemos. >> >> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia normaliai >> (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >> >> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >> >> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >> >> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >> atrodo blogas MAF'as? >> >> Ką dar palogint į temą? >> >> >> >> >> >> >> > >