Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-05 14:50:19
nekliedek. kazka kazkur girdejai ir triedi pievas.
pasidomek ka ta 'sklende' daro dyzelyje, poto svaik.
kai pradesi dyzeli uzdeginet kibirkstim, o benza suspaustom dujom, tada 
galesi sakyt, kad skiriasi tik kuras. kolkas oro dyzeliui reikia taip 
pat, kaip aukstos itampos benzui, todel rasai bullshita, nes nesupranti, 
kam tos 'sklendes' i dyzeli idetos. kas liecia misinio 'riebuma' 
dyzeliniam variklyje, jis koks buvo pries 40 metu, toks ir liko 
siandien. taip kad...

On 2017.01.05 14:42, Dainiushas wrote:
> jau yra, ir sklendės ir lambdos ir visi kiti velniai. iš benzų viską
> sudėjo į dyzelius, iš dyzelių į benzus, gavosi šiuolaikiniai varikliai.
> skiriasi tik kuro rūšis, daugiau nelabai :)
>
> On 1/5/2017 11:51 AM, CodeC wrote:
>> prie ko cia wikipedia? wikipedijoj kiek matau labai trumpai pats faktas
>> parasytas.
>> bet pats jeigu patarineji, tai nepatarinek nesamoniu. nes varai kaip
>> svytas, kuriam matai, nuo lieso misinio stumokliai lydosi.
>> tai, kad idle dyzelis dirba ant eiles 100:1 ir be problemu birbia puse
>> amziaus ir vargo nemato, jam (ir tau) matyt paslaptis iki shiol buvo. o
>> gazas dugnas net po chipavimo proto ribose nepasiekia santykio (pagal
>> tave riebuvo) tokio, koks pats benza yra +-const nepriklausomai nuo gazo
>> padeties.
>> dyzelis neturi gazo (oro) sklendes, jis NEVALDO oro kiekio, patenkancio
>> i cilindrus, skirtingai nuo benzo, kuris valdo BENDRA misinio kieki ir
>> jo 'riebuma'. dyzelis valdo tik skysto kuro kieki, priklausomai nuo gazo
>> padeties, kad tiesiogiai itakoja variklio galia ir rpm.
>> tai galu gale - ka tu ten 'riebini' ir 'liesini' pagal temperaturos
>> davikli??? pas ji bus problema siurblyje, kuris tiesiog nepaduoda
>> pakankamai kuro, ir tiek. vezt taisyt/keist siurbli ir problemos neliks.
>>
>> On 2017.01.05 11:23, Kurmis wrote:
>>> savokos naudojamos pagal tai kaip supranta tauta. nori patart zmogui
>>> kaip sutvarkyti beda, prasom gryzt is wikipedijos i zeme.
>>> Kurmis
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>> news:o4ktma$14e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> man tik idomu, tu bent jau skaicius ar ju eile isivaizduoji ir ka jie
>>>> reiskia, kalbedamas apie "riebu/liesa" misini dyzelio atveju?
>>>>
>>>> p.s. zmones kurie biski daugiau suvokimo turi, negu kaip isimt/idet
>>>> detale, net nevartoja tokiu savoku (riebus/liesas) dyzelio atveju, nes
>>>> tai yra nesamone.
>>>>
>>>> On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote:
>>>>> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu
>>>>> minusu.
>>>>> Kurmis
>>>>>
>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį
>>>>>> atjungus trauka atsiranda..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote:
>>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW
>>>>>>> AKE,
>>>>>>> 4wd.
>>>>>>>
>>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode),
>>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta
>>>>>>> visos
>>>>>>> problemos.
>>>>>>>
>>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia
>>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam.
>>>>>>>
>>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki
>>>>>>> 3krpm -
>>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui.
>>>>>>>
>>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę
>>>>>>>
>>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage
>>>>>>> atrodo blogas MAF'as?
>>>>>>>
>>>>>>> Ką dar palogint į temą?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>