nekliedek. kazka kazkur girdejai ir triedi pievas. pasidomek ka ta 'sklende' daro dyzelyje, poto svaik. kai pradesi dyzeli uzdeginet kibirkstim, o benza suspaustom dujom, tada galesi sakyt, kad skiriasi tik kuras. kolkas oro dyzeliui reikia taip pat, kaip aukstos itampos benzui, todel rasai bullshita, nes nesupranti, kam tos 'sklendes' i dyzeli idetos. kas liecia misinio 'riebuma' dyzeliniam variklyje, jis koks buvo pries 40 metu, toks ir liko siandien. taip kad... On 2017.01.05 14:42, Dainiushas wrote: > jau yra, ir sklendės ir lambdos ir visi kiti velniai. iš benzų viską > sudėjo į dyzelius, iš dyzelių į benzus, gavosi šiuolaikiniai varikliai. > skiriasi tik kuro rūšis, daugiau nelabai :) > > On 1/5/2017 11:51 AM, CodeC wrote: >> prie ko cia wikipedia? wikipedijoj kiek matau labai trumpai pats faktas >> parasytas. >> bet pats jeigu patarineji, tai nepatarinek nesamoniu. nes varai kaip >> svytas, kuriam matai, nuo lieso misinio stumokliai lydosi. >> tai, kad idle dyzelis dirba ant eiles 100:1 ir be problemu birbia puse >> amziaus ir vargo nemato, jam (ir tau) matyt paslaptis iki shiol buvo. o >> gazas dugnas net po chipavimo proto ribose nepasiekia santykio (pagal >> tave riebuvo) tokio, koks pats benza yra +-const nepriklausomai nuo gazo >> padeties. >> dyzelis neturi gazo (oro) sklendes, jis NEVALDO oro kiekio, patenkancio >> i cilindrus, skirtingai nuo benzo, kuris valdo BENDRA misinio kieki ir >> jo 'riebuma'. dyzelis valdo tik skysto kuro kieki, priklausomai nuo gazo >> padeties, kad tiesiogiai itakoja variklio galia ir rpm. >> tai galu gale - ka tu ten 'riebini' ir 'liesini' pagal temperaturos >> davikli??? pas ji bus problema siurblyje, kuris tiesiog nepaduoda >> pakankamai kuro, ir tiek. vezt taisyt/keist siurbli ir problemos neliks. >> >> On 2017.01.05 11:23, Kurmis wrote: >>> savokos naudojamos pagal tai kaip supranta tauta. nori patart zmogui >>> kaip sutvarkyti beda, prasom gryzt is wikipedijos i zeme. >>> Kurmis >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:o4ktma$14e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> man tik idomu, tu bent jau skaicius ar ju eile isivaizduoji ir ka jie >>>> reiskia, kalbedamas apie "riebu/liesa" misini dyzelio atveju? >>>> >>>> p.s. zmones kurie biski daugiau suvokimo turi, negu kaip isimt/idet >>>> detale, net nevartoja tokiu savoku (riebus/liesas) dyzelio atveju, nes >>>> tai yra nesamone. >>>> >>>> On 2017.01.04 22:56, Kurmis wrote: >>>>> uztat kad uzriebina misini, nes be daviklio ima reiksme su neblogu >>>>> minusu. >>>>> Kurmis >>>>> >>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>> news:o4jajv$hjo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> OK, nauji efektai - nors termo daviklis rodo teisingus skaičius, jį >>>>>> atjungus trauka atsiranda.. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2017.01.02 22:48, cD-r0m wrote: >>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW >>>>>>> AKE, >>>>>>> 4wd. >>>>>>> >>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta >>>>>>> visos >>>>>>> problemos. >>>>>>> >>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>>>> >>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki >>>>>>> 3krpm - >>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>>>> >>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>>>> >>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>>>> >>>>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >