žmogus MAP'ą su MAF'u sumaišė :) On 2017.01.02 23:13, cD-r0m wrote: > kiek ecu prašo, tiek maždaug gauna, su tipiniu lagu. Padarė vcds log'ą. > Aš kadangi pas save su turbina pusmetį knisausi, tai jau pažįstu tą vietą. > > MAFas ten po žibintu, pats dar rankų nekišau, tai nežinau. > > Vag loge padarė 003, 011, 015 grupes, iš akies nieks neužkliuvo, bet > toks iš manęs ekspertas, kad... > > > On 2017.01.02 23:02, Dainiushas wrote: >> a tikrai durnoj? Kažkaip lyg atsimenu save junginėjantį jį.....nors gal >> ir ne. >> >> O ką reiškia turbina normaliai? jei netraukia tai ir nepučia, jei >> nepučia tai netraukia :) >> >> Atsimenu, vienai kuro filtras buvo piktai užsikimšys....ble ko tik ten >> servizai buvo nepridiagnozavę :) >> >> 1/2/2017 10:48 PM, cD-r0m rašė: >>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>> 4wd. >>> >>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>> problemos. >>> >>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>> >>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>> >>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>> >>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>> atrodo blogas MAF'as? >>> >>> Ką dar palogint į temą? >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>