siurbliukas is bako istrauksi ir su puspilniu baku, nes taip ar kitaip saliarkos prisilaistysi bent minimaliai bet kuriuo atveju. tik nepamirst kad norint istraukt, reiks pries laikrodzio rodykle sukt tuos grobus, norint pakelt. Kurmis "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:o4h809$m6a$1@trimpas.omnitel.net... > Stovint vietoj neburbuliuoja, važiuojant nebuvo kaip pažiūrėt :) > Maf'ą pajunginėjom - pokytis mažas, biški blogiau be jo. > įsiurbiamo oro ir aušinimo temperatūros panašios į tiesą, kuro temperatūra > irgi kažką rodo logiško. > > Siurblo ištraukt nebuvo kaip, nes bakas ne tuščias buvo.. > > On 2017.01.03 10:16, Dainiushas wrote: >> nu tu pažiūrėk pradžiai ar kuras neina su burbulais. nes šitie siurbliai >> labai anų nemėgsta ir ten darosi tada bilekas. >> >> 1/2/2017 11:38 PM, cD-r0m rašė: >>> Irgi šiltas atsigaudavo? Reiks paspoksot.. >>> >>> Kokia logika čia? Kol siurblys neveikia, variklis pats užsisiurbia? >>> >>> On 2017.01.02 23:34, Igaliotinis wrote: >>>> buvo neseniai tokia beda panasi, tai vienas siurblys bake piso prota >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o4egib$kml$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Turėjau tokią mintį, o bet tačiau - kaip simptomus pateisint? virš >>>>> 3krpm ir sužilus iki ~80'C viskas pradeda veikti. Čia pagal skydą iš >>>>> akies. >>>>> >>>>> Dar patikrint reiks ar kuro temperatūrą teisingai rodo... >>>>> >>>>> On 2017.01.02 23:23, CodeC wrote: >>>>>> jeigu netraukia ir nedumina tai su kuro sistema/padavimu kazkas. >>>>>> siurblys gal koks? >>>>>> >>>>>> On 2017.01.02 23:16, cD-r0m wrote: >>>>>>> G62 pakeistas, bet loge neįtraukėm (pražioplino). >>>>>>> >>>>>>> MAF, EGR, Turbo ir injection quantity logą galiu įmest jei yra noro >>>>>>> paspoksot. Loge yra momentas kai trauka atsiranda, bet skaičiuose >>>>>>> neįžvelgiau. >>>>>>> >>>>>>> Niekas šitų motorų nemyli, nes juos mylėt, tai kaip nepigią >>>>>>> prostitutę >>>>>>> gaunasi :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2017.01.02 23:07, Kurmis wrote: >>>>>>>> gyvus parametrus reiktu ziuret. >>>>>>>> temperaturini davikli G62, srautmate, egr padeti, turbinos slegi. >>>>>>>> gal >>>>>>>> dar kuro siurblys pyksta, kas sitiems budinga. >>>>>>>> siaip nemyliu situ motoru, nes visi apleisti +- iki apsitepalavimu. >>>>>>>> Kurmis >>>>>>>> >>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW >>>>>>>>> AKE, >>>>>>>>> 4wd. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>>>>>>> sušilus labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta >>>>>>>>> visos >>>>>>>>> problemos. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>>>>>>> normaliai (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki >>>>>>>>> 3krpm - >>>>>>>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>>>>>>> >>>>>>>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip >>>>>>>>> vage >>>>>>>>> atrodo blogas MAF'as? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ką dar palogint į temą? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>