diagnostika gali padaryti fcom programa su k-line adaperiu prisijunges tiesiogiai prie siurblio. "ch95" <ch95@blog.lt> wrote in message news:o4em1o$m8m$1@trimpas.omnitel.net... > Na ten selenoidu valdymo raktai be korpusu sudeti ir uzlieti zele, per > ilga laika nuo vibracijos nusilanksto kokia koja ir pradeda > nebekontaktuoti.Prasideda visokios anomalijos,tai siltas nesikuria, tai > karstas ,tai saltas.Ieskok kas siurblius remontuoja kad diagnostika > padarytu.vagcom dazniausiai nieko nerodo tokiu atveju,kartais > komunikacijos su siurbliu klaida meta.Siaip tokie simtomai pradeda > progresuoti kol viena diena visai nebesikuria. > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:o4ek4i$lqo$1@trimpas.omnitel.net... >> Ok, +3 jau šitam, tai reiks žiūrėt.. Jei patirties turi, gal gali >> papasakot, kaip tikrint, ir kaip tvarkoma (ar tik keičiama)? >> >> >> O kitas dalykas - kaaaip??? Kodėl pradeda veikt sušilus ir prie didelių >> apsukų? Elektronikoj krapštytis moku, bet galva neišveža šito.. >> >> On 2017.01.03 00:21, ch95 wrote: >>> 99% siurblio elektronikos gedimas, ten daznai pas juos bildukai >>> apsigyvena. >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:o4eea4$jo4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Šitas ne mano, jei kas nori pasipyzdavoti. Audi A6, 2.5TDI 132kW AKE, >>>> 4wd. >>>> >>>> Kol šaltas motoras - nifiga netraukia (panašiai, kaip limp mode), >>>> sušilus >>>> labai konkrečiai kažkas "persijungia" savaime ir dingsta visos >>>> problemos. >>>> >>>> Klaidų nemeta, dūmais nesispjaudo, gęst nebando. Turbina veikia >>>> normaliai >>>> (pagal vcds). Tiek šaltam, tiek šiltam. >>>> >>>> Jei šiaip ne taip pjaunant sankabą pavyksta užkelt apsukas iki 3krpm - >>>> atsiranda traukos nemažai tam kartui. >>>> >>>> Temperatūros daviklis keistas ir vagcome/skyde rodo teisybę >>>> >>>> prie MAF'o atjungimo dar neprieita, nes jis durnoj vietoj. Kaip vage >>>> atrodo blogas MAF'as? >>>> >>>> Ką dar palogint į temą? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >