keleivinio t5 atveju kazkiek tikiuosi pagristai turiu vilti, kad didziaja ridos dali sudaro tolimos keliones :) On 2017.06.11 22:01, Dainiushas wrote: > nu bet tai nežinai kai jie nuvažiuoti. Ar užmiesty ant 100km/h, ar po > miestą pilnai krautu trinant. > > 6/11/2017 9:59 PM, CodeC rašė: >> esminis klausimas cia turbut tik vienas - prie kokiu ridu statistiskai >> vis sita pasileidzia? nes nu pilna tuose paciuose vokieciuose t5 su >> 400kkm ant spydo. tai kazkaip nesitiki, kad ten juos pastoviai >> prikelineja is numirusiu, nes anie skaiciuot dar geriau uz mus moka. >> >> On 2017.06.11 21:56, Kurmis wrote: >>> sitie t5 kaip ir kiti PD motorai vargsta su veleneliais ir >>> kompensatoriais. vokieciuose pilna po 6-7k eu su defektais. gilyn i >>> motora randas dantratine sistema. berods vairo stiprintuvas jei >>> prakiura, tai subega hidrolis i varikli. tepimas skiestas gaunasi, kas >>> nepatinka motorui. purkstukai kaip ir visu PD. devisi, praktiskai >>> nesitaiso. pavaru dezes ilgasis pusasis susidevi. tas galas kur dezeje >>> gyvena susgrauzia. kainuoja nepigiai, nors vilnieciai ismoko >>> restauruoti. pats turiu senesni multika, tai apie sita tik info rinkausi >>> kazkada. bet is sutiktu zmoniu supratau kad kai persedo nuo T4 i T5 >>> labai pajuto islaidu nasta. ai, dar t5 turi automatines dezes. tai dar >>> didesne beda, nei pats motoras. isoriskai man grazus tas modelis, ipac >>> kai sudedi facelift snukuti. >>> Kurmis >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:ohk2h8$ovb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> klausimas ar tie 200-250kkm mistine rida mera su gera porcija >>>> lietuvisko prieskonio, kai reali buna jau kokiu simtuku-dviem kkm >>>> didesne. tai vat labai idomu butu atsiliepimai is tu, kurie nuo nulio >>>> tuos PD drozia, o ne aleksoto turguj pirktus. >>>> >>>> On 2017.06.11 21:30, Dainiushas wrote: >>>>> tai kas ty sugaudys kiek ten ko daryta jau buvo. Bet kiek teko matyt >>>>> mašinų, tai ant tų 200-250kkm dažnokai toks lūžis pareina, kai dahuja >>>>> visko susipisa. Ką paskui sutaisius vėl galima važinėt. Tai tik lieka >>>>> klausimas - buvo tai atsitikę ar dar bus :) >>>>> >>>>> Nu ir ten jų kaina tokia bbs.... >>>>> >>>>> 6/11/2017 9:20 PM, CodeC rašė: >>>>>> nu tiek esu girdejes, bet pasiziurinejus skelbimus net ne turkiskus, >>>>>> tai nemzai tu t5 su 300-500kkm ridom pardavineja. tai kazkaip >>>>>> nuvaziuoja jie juos? ar cia reik suprast, kad jau po 1-2 kartus >>>>>> rimciau perrinkti jie buna su tokiom ridom? nes be PD, tai lieka T4 >>>>>> tiktais, kas jau biski istorija. tai net nzn ar galiu ar ne PD >>>>>> nepirkt >>>>>> ir ant kiek tai realiai blogai ? :) genda tai visos gi... >>>>>> >>>>>> On 2017.06.11 19:53, Igaliotinis wrote: >>>>>>> jei gali PD nepirkt, tai nepirk >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:ohjo0b$hea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> o jei i tema kanors? iki kiek tie PD varikliai sukasi be >>>>>>>> kapitalkes? >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017.06.11 15:50, Igaliotinis wrote: >>>>>>>>> bus kaip su e31, ferariais ir pan. patriesi biski ir praeis >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>> news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - >>>>>>>>>> blogo >>>>>>>>>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? >>>>>>>>>> dvi >>>>>>>>>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas >>>>>>>>>> dar >>>>>>>>>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >>>>>>>>>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm >>>>>>>>>> rida. >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >