Ir šiaip, multivanas privataus savininko rankose suponuoja, kad jo savininkas yra toks gumyčių nenaudojantis tipas kaip Nedas Fladersas. O pikapas kaip tik yra labiau macho (su gumytėm ar be). "Tomas" <t@t.lt> parašė naujienų pranešime:oht57d$n0n$1@trimpas.omnitel.net... > Na tai kam tau tą būdą šildyt? Pasilieku prie nuomonės, kad pikapas > (nebūtinai F350) būtų kur kas geresnis pasirinkimas. > > Galima įsivaizduoti kas liks iš multivano salono, kai į jį pradėsi > murzinus dviračius kraut. O pikape dzin, su šlanga perliesi ir švaru. > > "CodeC" <c@c.c> parašė naujienų > pranešime:ohs5ac$13a$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip tas multivanas ziema syla? >> be webastos tai itariu liudesys visiskas su tokio dydzio salonu? >> >> On 2017.06.14 09:20, Linelis wrote: >>> http://www.krumplitas.lt/susisiekite/ >>> >>> >>> >>> "Tomas" wrote in message news:ohovb9$7uf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kas VLN daro pusasius? >>> >>> "Linelis" parašė naujienų news:oho23l$9ag$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kiek mieste kuro ima? >>> Pas mane vaikšto vidutinės 8,5-9,5L , apie 30% miestas, kita užmiestis >>> apie >>> 100, Lietuviška autostrada 130-140 >>> >>> webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten? >>> Skirkit webastas nuo pečių. Yra priekyje pagrindinis, ir gale >>> papildomas. >>> Visą sistemą šildo variklis, ir papildomai webastos pečiukas. >>> webastos valdymas būna lubose, jis programuojamas, jei nėra valdymo, >>> valdo >>> variklio blokas, realiai šildo tada, kai įjungtas variklis. >>> Gaima nesudėtingai atskirai įsidėti valdymą. >>> >>> ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone >>> isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio >>> 5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip >>> pasvaigimas kolkas. >>> Taip, galima >>> >>> su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek >>> sudet per sekancius 100 kkm ? :) >>> Tokio klausimo tau niekas neatsakys, senos mašinos pirkimas - loterija. >>> Na nebent klausk asmeniškai Dainiušo ar kito egzperto, anie gi viską >>> žino, >>> nes visą internetą perskaitę po kelis kartus :) >>> >>> >>> galvoju imti mechanika, ne automata. >>> Apie automatus nieko nežinau, nes tiesiog nesidomėjau. Mano supratimu - >>> kelioninė mašina tik mechaninė, bet čia labiau mano psichologinė >>> problema :) >>> >>> gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais? >>> Neteko keisti, nežinau, bet nemanau kad kosmosas. >>> Aš galiu pasakyti apie dešinį pusašį. Čia visi gazdina kad kosmosas, tai >>> va, >>> Vilniuje daro. nuveži seną, jie privirina naujus šlicus ir atiduoda >>> atgal. >>> Viskas per dieną, ir viso kaina berods 120eur >>> >>> dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik? >>> Ten viską suka dantračiai, jei tikrai rasi su 250rida - manau pamiršk. >>> pas >>> mane 450 ir dar sukasi. Dažniausiai ten sudyla kompensacinis, kuris eina >>> į >>> siurblius, >>> bet neišsiardęs variklio nepamatysi, taip kad manau pamiršk tą klausimą >>> :) >>> >>> 2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju, >>> gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas. >>> Šio klausimu nesu tikras, bet manau kad 2003-2006m varikliai tikrai >>> nebuvo >>> dar DPFo >>> katalyzas yra, bet jei kas nepatiks - išsipjausi naxer ir važinėsi >>> ramiai, >>> dar ir virš 100eur gausi :) >>> Kompui ir jo valdymui visiškai dzin tas katalyzas. >>> >>> >>> >>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo >>>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi >>>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar >>>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >>>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida. >>> >> > >