nu aš gal ne žanro fanas, tai gal todėl kažkokių esminių skirtumų tarp trafiko ir multivano neįžiūriu. juolab, jei važiuojama bus netoli. Ir ypač kai kalba apie naują vs 15m senumo nujotą trantą. Ir net nusipirkęs ledinį, keisi tepalus filtrus stabdžius pirksi padangas ir dar bala žino ką. Nekalbu jau apie metalo laužą už 6k. Čia nebent jei tie dviračiai jau užpiso ir ieškai naujo hobio :) > > tai kad tu vis suplaki i kruva. su ~300kkm eilinis ne kokios isskirtines > komplektacijos multivanas kainuoja 6-8k. su <250kkm kainuoja 8-10k. 15k > kainuoja realiai ledinis, kur tikrai nekils abejoniu del bukles. nu ir > siaip, cia tas pats palyginimas kaip 15m e39 su nauja dacia. kas geriau? > ka rasei apie bauda kasdiene uz savus pinigus, jau nebeprisimeni? cia > 1:1 tik apie autobusa. > >> ir žiūrėčiau kur gaut gerą kainą už minimalų tenkinantį wishlist'ą. Nes >> bus mažiau kuro, mažiau problemų, žiū gal bet padangų nereiks pirkt. Po >> 2m bus aptarnavimas spėju ~150€, dar už metų - TA, kuri bus tik >> formalumas. Ir kiekvieną mielą rytą eisi ramiai į kiemą ir žinosi, kad >> užsives ir nuvažiuosi ten kur reikia. >> >> 6/12/2017 12:39 AM, CodeC rašė: >>> matai, sutaisyt neveikiancia webasta ir ideti nuo nulio ten, kur kyla >>> abejoniu ar oro filtras per virsu isimti telpa, biski kita lyga. >>> nu ir duru jeigu nera, tai nera, nebeidesi. o be duru tai krovininis >>> jis, px kad su sedynem... >>> >