as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi pirkau pigiai vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su rida 400+ , galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:), zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda tepalo antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje susipisa ten daug ir brangiai pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) vaziuoja daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai stovi kaip toks aukstas... kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia imsiu nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia tema apie auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant naturalaus nusidevejimo tai daba bbz:) "Linelis" wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net... Laba, nu bet čia ir pievas rašinėja :) čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo kvalifikacijas ... :) Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm antri metai važinėju, vis dar džiugina. Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau kad pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info apie juos, ypač rusu forumai. Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip mašina, bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau važiuoti. 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min ir atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, kuro sanaudos realios 9L tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.