Laba, nu bet čia ir pievas rašinėja :) čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo kvalifikacijas ... :) Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm antri metai važinėju, vis dar džiugina. Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau kad pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info apie juos, ypač rusu forumai. Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip mašina, bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau važiuoti. 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min ir atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, kuro sanaudos realios 9L tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.