Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-12 18:18:28
Nu bet tai kodekas priešingai - ieško normalaus ir nesudrožto. Nes paimt 
lavoną ir tikėtis papigiai atkelt tai čia irgi aCkiras kraštutinumas imho.

2017.06.12 14:27, dz rašė:
> as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi 
> pirkau pigiai  vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su rida 
> 400+ , galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:),
> 
> zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda 
> tepalo antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje 
> susipisa ten daug ir brangiai
> 
> pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) vaziuoja 
> daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai stovi kaip 
> toks aukstas...
> 
> kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad 
> permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia imsiu 
> nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia tema 
> apie auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant 
> naturalaus nusidevejimo tai daba bbz:)
> 
> "Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Laba,
> nu bet čia ir pievas rašinėja :)
> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
> kvalifikacijas ... :)
> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į
> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D
> 
> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
> antri metai važinėju, vis dar džiugina.
> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau 
> kad
> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
> apie juos, ypač rusu forumai.
> 
> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
> mašina,
> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)
> 
> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
> važiuoti.
> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 
> 15min ir
> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom
> 
> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
> kuro sanaudos realios 9L
> 
> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
> 
> 
> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.