Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: dz
Data: 2017-06-12 18:44:56
nu jo, bet reikejo greitai, nes t4 jau tepala ede kaip dyzeli, sake yra 
tokia 4,5eur 2009m vezam nevezam, sakiau px vezam

"spakainas"  wrote in message news:ohmbc4$ska$1@trimpas.omnitel.net...

Nu bet tai kodekas priešingai - ieško normalaus ir nesudrožto. Nes paimt
lavoną ir tikėtis papigiai atkelt tai čia irgi aCkiras kraštutinumas imho.

2017.06.12 14:27, dz rašė:
> as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi pirkau 
> pigiai  vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su rida 400+ , 
> galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:),
>
> zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda tepalo 
> antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje susipisa ten 
> daug ir brangiai
>
> pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) vaziuoja 
> daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai stovi kaip toks 
> aukstas...
>
> kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad 
> permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia imsiu 
> nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia tema apie 
> auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant naturalaus 
> nusidevejimo tai daba bbz:)
>
> "Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Laba,
> nu bet čia ir pievas rašinėja :)
> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
> kvalifikacijas ... :)
> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina 
> į
> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D
>
> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
> antri metai važinėju, vis dar džiugina.
> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau 
> kad
> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
> apie juos, ypač rusu forumai.
>
> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
> mašina,
> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)
>
> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
> važiuoti.
> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min 
> ir
> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom
>
> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
> kuro sanaudos realios 9L
>
> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
>
>
> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.