nu jo, bet reikejo greitai, nes t4 jau tepala ede kaip dyzeli, sake yra tokia 4,5eur 2009m vezam nevezam, sakiau px vezam "spakainas" wrote in message news:ohmbc4$ska$1@trimpas.omnitel.net... Nu bet tai kodekas priešingai - ieško normalaus ir nesudrožto. Nes paimt lavoną ir tikėtis papigiai atkelt tai čia irgi aCkiras kraštutinumas imho. 2017.06.12 14:27, dz rašė: > as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi pirkau > pigiai vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su rida 400+ , > galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:), > > zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda tepalo > antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje susipisa ten > daug ir brangiai > > pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) vaziuoja > daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai stovi kaip toks > aukstas... > > kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad > permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia imsiu > nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia tema apie > auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant naturalaus > nusidevejimo tai daba bbz:) > > "Linelis" wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net... > > Laba, > nu bet čia ir pievas rašinėja :) > čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo > kvalifikacijas ... :) > Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina > į > variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D > > Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm > antri metai važinėju, vis dar džiugina. > Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau > kad > pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. > Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info > apie juos, ypač rusu forumai. > > Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip > mašina, > bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) > > 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o > poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, > todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau > važiuoti. > 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min > ir > atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) > visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom > > bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, > kuro sanaudos realios 9L > > tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. > > > "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... > > butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo > rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi > webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar > gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne > problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.