Jeigu visi dpf laikytu 400k tai cia butu viena patikimiausiu detaliu automobilyje. Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: > vargiai ten tas DPF'as kažką labai pridusina, ypač jei viskas > veikia....draugas dvilitrį pasatą turi, tuoj 400kkm, veikia tie DPF'ai. > > Diržų išvis ten jokių nėra, krūva dantračių. > https://vwpress.files.wordpress.com/2012/01/ssp-305-e.pdf > > 6/12/2017 7:53 PM, CodeC rašė: >> On 2017.06.12 09:58, Linelis wrote: >>> >>> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. >> >> kiek mieste kuro ima? >> webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten? >> ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone >> isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio >> 5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip >> pasvaigimas kolkas. >> su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek >> sudet per sekancius 100 kkm ? :) galvoju imti mechanika, ne automata. >> gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais? >> dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik? >> 2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju, >> gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas. >> >>> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo >>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi >>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar >>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida. >> > >