Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-06-12 22:39:24
p.s. šitas geras:

Before removing the coolant pump, the
coolant must be drained at the coolant
drain plugs. This prevents coolant from
flowing into the gear train housing and
oil sump and mixing with the engine oil.

matau vaizdą susipisus vandens pompai....

6/12/2017 7:53 PM, CodeC rašė:
> On 2017.06.12 09:58, Linelis wrote:
>>
>> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
> 
> kiek mieste kuro ima?
> webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten?
> ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone 
> isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio 
> 5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip 
> pasvaigimas kolkas.
> su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek 
> sudet per sekancius 100 kkm ? :) galvoju imti mechanika, ne automata.
> gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais?
> dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik?
> 2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju, 
> gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas.
> 
>>
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.
>