tai tada pyst ir artėja prie naujo ford'o kainos.... :) 6/12/2017 6:18 PM, spakainas rašė: > Nu bet tai kodekas priešingai - ieško normalaus ir nesudrožto. Nes paimt > lavoną ir tikėtis papigiai atkelt tai čia irgi aCkiras kraštutinumas imho. > > 2017.06.12 14:27, dz rašė: >> as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi >> pirkau pigiai vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su >> rida 400+ , galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:), >> >> zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda >> tepalo antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje >> susipisa ten daug ir brangiai >> >> pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) >> vaziuoja daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai >> stovi kaip toks aukstas... >> >> kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad >> permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia >> imsiu nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia >> tema apie auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant >> naturalaus nusidevejimo tai daba bbz:) >> >> "Linelis" wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Laba, >> nu bet čia ir pievas rašinėja :) >> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo >> kvalifikacijas ... :) >> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis >> sueina į >> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D >> >> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm >> antri metai važinėju, vis dar džiugina. >> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai >> pirkau kad >> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. >> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info >> apie juos, ypač rusu forumai. >> >> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip >> mašina, >> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) >> >> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o >> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, >> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau >> važiuoti. >> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per >> 15min ir >> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) >> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom >> >> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, >> kuro sanaudos realios 9L >> >> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. >> >> >> "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo >> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi >> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar >> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.