gerai jos syla. svarbu webasta pasileistu. kadangi pas multika stovi du peciai, tai oras salone tikrai greit syla. vien variklio silumos nepakaks niekad. Kurmis "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ohs5ac$13a$1@trimpas.omnitel.net... > kaip tas multivanas ziema syla? > be webastos tai itariu liudesys visiskas su tokio dydzio salonu? > > On 2017.06.14 09:20, Linelis wrote: >> http://www.krumplitas.lt/susisiekite/ >> >> >> >> "Tomas" wrote in message news:ohovb9$7uf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kas VLN daro pusasius? >> >> "Linelis" parašė naujienų news:oho23l$9ag$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kiek mieste kuro ima? >> Pas mane vaikšto vidutinės 8,5-9,5L , apie 30% miestas, kita užmiestis >> apie >> 100, Lietuviška autostrada 130-140 >> >> webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten? >> Skirkit webastas nuo pečių. Yra priekyje pagrindinis, ir gale papildomas. >> Visą sistemą šildo variklis, ir papildomai webastos pečiukas. >> webastos valdymas būna lubose, jis programuojamas, jei nėra valdymo, >> valdo >> variklio blokas, realiai šildo tada, kai įjungtas variklis. >> Gaima nesudėtingai atskirai įsidėti valdymą. >> >> ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone >> isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio >> 5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip >> pasvaigimas kolkas. >> Taip, galima >> >> su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek >> sudet per sekancius 100 kkm ? :) >> Tokio klausimo tau niekas neatsakys, senos mašinos pirkimas - loterija. >> Na nebent klausk asmeniškai Dainiušo ar kito egzperto, anie gi viską >> žino, >> nes visą internetą perskaitę po kelis kartus :) >> >> >> galvoju imti mechanika, ne automata. >> Apie automatus nieko nežinau, nes tiesiog nesidomėjau. Mano supratimu - >> kelioninė mašina tik mechaninė, bet čia labiau mano psichologinė >> problema :) >> >> gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais? >> Neteko keisti, nežinau, bet nemanau kad kosmosas. >> Aš galiu pasakyti apie dešinį pusašį. Čia visi gazdina kad kosmosas, tai >> va, >> Vilniuje daro. nuveži seną, jie privirina naujus šlicus ir atiduoda >> atgal. >> Viskas per dieną, ir viso kaina berods 120eur >> >> dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik? >> Ten viską suka dantračiai, jei tikrai rasi su 250rida - manau pamiršk. >> pas >> mane 450 ir dar sukasi. Dažniausiai ten sudyla kompensacinis, kuris eina >> į >> siurblius, >> bet neišsiardęs variklio nepamatysi, taip kad manau pamiršk tą klausimą >> :) >> >> 2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju, >> gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas. >> Šio klausimu nesu tikras, bet manau kad 2003-2006m varikliai tikrai >> nebuvo >> dar DPFo >> katalyzas yra, bet jei kas nepatiks - išsipjausi naxer ir važinėsi >> ramiai, >> dar ir virš 100eur gausi :) >> Kompui ir jo valdymui visiškai dzin tas katalyzas. >> >> >> >> >>> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo >>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi >>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar >>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida. >> >