na, multivanas tai skaitau biskį visgi ne kablikas, kuriam tai realiai nieko nėra, būda ratai ir variklis. On 6/12/2017 12:14 PM, spakainas wrote: > Nu nestovi ten niekas servisuose. Visi remontai planiniai galima sakyt. > Kablukai paprasti peugeot partner ir atitinkami citroen. Čia blia > kažkokių urban legendų prisiskaitėt apie savaitėmis stovinčius > neremontuojamus trabius. Viskas ten paprasta ir paprastai bei greitai > susitvarko. > > 2017.06.12 11:58, fenix@h rašė: >> 2017.06.12 11:00, spakainas rašė: >>> Nu bet ne daugiau 100k pravažiuot su juo ketina, tai gal kaip ir px? Nu >>> rimtai, kas ten tokio tragiškai baisaus ir brangaus turi jam nutikt per >>> 100k? >>> Čia vienas pažįstamas savo įmonėj naudotus kablukus perka, nors mina >>> praktiškai kasdien į vis kitą Lt miestą. Nu ir px, paremontuoja ir >>> važiuoja. Ir nėr ten jokių neplanuotų sustojimų vidury kelionės, nes >>> prižiūri. Pradžiai nuomavosi naujus. Tada pradėjo skaičiuot - susipirko >>> naudotus. Ir taip su naudotais važinėja jau link 10 metų, nes APSIMOKA. >>> Aš nežinau iš kurios stratosferos jūs čia traukiat, kad naujas pigiau, >>> tai niekaip nesuprantu. >>> Ir čia primesk - įmonė. Fiziniam išvis nėr ką kalbėt. >> >> nu bl, idomu butu pamatyt to zmogaus serviso saskaitas. ir aisku auto >> pirkimo/pardavimo sumas. ir dar - ta dalis, kai auto stovi 2-5dd >> servise, ka tada daryt? pasakyt klientams, kad prekiu nebus? >>