tu praleidai vieną pukntą. Ans pats tą mašiną remontuoja. On 6/12/2017 10:08 AM, spakainas wrote: > Bet tai tu jauti kokią nesąmonę padarei - gi reikėjo bėgt pirkt naują > trafiką lizingu! xD > > 2017.06.12 09:58, Linelis rašė: >> Laba, >> nu bet čia ir pievas rašinėja :) >> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo >> kvalifikacijas ... :) >> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis >> sueina į variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D >> >> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm >> antri metai važinėju, vis dar džiugina. >> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai >> pirkau kad pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. >> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas >> info apie juos, ypač rusu forumai. >> >> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina >> kaip mašina, >> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) >> >> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, >> o poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, >> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau >> važiuoti. >> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per >> 15min ir atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) >> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom >> >> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, >> gabaritai, kuro sanaudos realios 9L >> >> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. >> >> >> "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo >> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi >> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar >> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne >> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.