Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Linelis
Data: 2017-06-13 09:34:40
Nieko neperkalbinėsiu, kiek žmonių tiek nuomonių, viskas ok :)

Kaip minėjau, galinė sėdynė yra labai sunki, norint ją išimti, reikia pirma 
išimti 2 vidurines ir staliuką, tada išimi galinę, tada atgal įdėti 2 
vidurines ir staliuką.
Poto jei vėl norėsi įdėti galinę - viskas atvirkštine eile.
Viskas kaip ir dzin, bet ar verta taip vargti ....

Tada, jeigu tau nereikia galinės sėdynės-lovos, ieškok multivano be jo.
Atsimink, multivano sėdynių komplektas kainuoja 1800-2000eur
Taip taip, 2 štukės :) vien galinė sėdynė-lova kainuoja 800-1000eur, tai va, 
štukę taupai :)
vidurinės sėdynės - po 400, staliukas dar 300 (čia šiaip, kad žinotum kainas 
orientacijai)
Dar variantas, yra skelbimuose daug ale tipo multivanų, bet realiai, į 
paprastą transporterį įdėti relingai su kilimu (apatiniai bėgeliai) ir jau 
rėkia kad čia multivanas :)
Arba pats nusipirk gerame stovyje transporterį už pigiau, įsidėk bėgelius ir 
turėsi "Multivaną"

Na tiek šiam kartui :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------
T5 ketinu viska viduj veztis, rasiau kazkuriam poste kaip - i grindu
begelius tvirtinasi spec laikikliai, prie kuriu tvirtai prikabinami
dviraciai priekinemis sakemis nuemus priekini rata, niekas niekur
neskraido ir nezidauzo. sedyne galine ketinu isimti permanentiskai.
liks 4 sedimos vietos :) nes MAN daugiau nereik. jei turi kokiu
komentaru apie sitas mano mintis tai prasom kritikuot ;) gal perkalbesi.

> visų pirma reikės išimti sėdynes jei norėsi vežti dvirkas viduj,
> išėmimas užtruks, reikės kažkur sudėti tas sėdynes, jos užims vietos
> garaže kaip 1 auto
> o svarbiausia, galinę sėdynę-lova norint iškelti, reikės 2 vyrukų, o ir
> tai abiem stringai paruduos, nes ana sveria tai nuinakum. Žodžiu su
> žmona neiškelsi :)
> toliau, kaip sustatysi dviračius viduj? dvirkos judės trinsis, saloną
> trins, tuoj kažką aplaužysi ir baigsis tokie vežiojimai.
>
> Tada pagalvojus, jei tikslai kažką vežiotis viduj, tada kam pirkti
> multivaną už brangiai, gal geriau caravelle ar transporterį kombi,
> pinigai mažesni, sėdynės lengvesnės išimti,
> bet skambaliukų mažiau žinoma.
>
>
>
> "Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Laba,
> nu bet čia ir pievas rašinėja :)
> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
> kvalifikacijas ... :)
> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina 
> į
> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D
>
> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
> antri metai važinėju, vis dar džiugina.
> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau
> kad
> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
> apie juos, ypač rusu forumai.
>
> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
> mašina,
> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)
>
> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
> važiuoti.
> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per
> 15min ir
> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom
>
> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
> kuro sanaudos realios 9L
>
> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
>
>
> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.