On 2017.06.12 10:07, Linelis wrote: > Dar jei apie dviračių vežiojimą su T5 > > man patogiau ant paprastos auto ant stogo. as bandziau ant paprastos ant stogo ir ant kablio. ant stogo pats nepatogiausias variantas man. > T5 turėsi pirkti laikiklį ant bagažinės, nes į vidų tikrai retai kada > dėsi (čia mano nuomonė) T5 ketinu viska viduj veztis, rasiau kazkuriam poste kaip - i grindu begelius tvirtinasi spec laikikliai, prie kuriu tvirtai prikabinami dviraciai priekinemis sakemis nuemus priekini rata, niekas niekur neskraido ir nezidauzo. sedyne galine ketinu isimti permanentiskai. liks 4 sedimos vietos :) nes MAN daugiau nereik. jei turi kokiu komentaru apie sitas mano mintis tai prasom kritikuot ;) gal perkalbesi. > visų pirma reikės išimti sėdynes jei norėsi vežti dvirkas viduj, > išėmimas užtruks, reikės kažkur sudėti tas sėdynes, jos užims vietos > garaže kaip 1 auto > o svarbiausia, galinę sėdynę-lova norint iškelti, reikės 2 vyrukų, o ir > tai abiem stringai paruduos, nes ana sveria tai nuinakum. Žodžiu su > žmona neiškelsi :) > toliau, kaip sustatysi dviračius viduj? dvirkos judės trinsis, saloną > trins, tuoj kažką aplaužysi ir baigsis tokie vežiojimai. > > Tada pagalvojus, jei tikslai kažką vežiotis viduj, tada kam pirkti > multivaną už brangiai, gal geriau caravelle ar transporterį kombi, > pinigai mažesni, sėdynės lengvesnės išimti, > bet skambaliukų mažiau žinoma. > > > > "Linelis" wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net... > > Laba, > nu bet čia ir pievas rašinėja :) > čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo > kvalifikacijas ... :) > Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į > variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D > > Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm > antri metai važinėju, vis dar džiugina. > Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau > kad > pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui. > Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info > apie juos, ypač rusu forumai. > > Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip > mašina, > bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :) > > 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o > poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį, > todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau > važiuoti. > 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per > 15min ir > atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :) > visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom > > bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, > kuro sanaudos realios 9L > > tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti. > > > "CodeC" wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net... > > butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo > rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi > webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar > gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne > problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.