Tai aš irgi sakau, kad ACC (o gal CAS (Collision Avoidance System, VAG-e vadinasi front assist) ten gelbėjo, nesvarbu, abi tais pat jutikliais paremtos sistemos) yra gerai. Vis tik šiuo atveju kalba ėjo apie visiškai autonomiškai važiuojančius automobilius, bet kai už vairo dar pasodintas vadyla, kuris, kaip tikimasi, įsikiš, jei kažkuri autonominio vairavimo sistema nesuveiks kaip reikia. Tai tas vadyla tokiam incidentui įvykus kaip taisyklė nespėja nuspausti stabdžių ar pasukti vairo, kadangi jau po pusvalandžio tokio važiavimo pradeda snausti ar skaičiuoti varnas. On 2019-02-11 22:09, tranzoo wrote: > jei ne acc - tureciau kokias keturias stirnas, du sernus, penkis > usurinius sunes ant dureliu nusipaises. > > > o del teslu - pilnas enternetas, kaip panaudot apelsina, kad vairas > nepistu proto paciupinet ji... > > if You make something fool-proof - world makes better fool.. > > On 2/11/2019 18:18, RaR wrote: >> Iš esmės tas 3-as lygis, autonominis vairavimas su žmogaus >> intervencija esant ekstremaliai situacijai, yra niekam tikęs >> sumanymas. Įrodyta, kad žmogus sėdėdamas už autonomiškai važiuojančio >> auto vairo atbunka, jo reakcija smarkiai sulėtėja, todėl visiškai >> nepajėgus į kažką greitai sureaguoti. >> >> >> On 2019-02-11 18:40, Herkus wrote: >>> Taigi pats yylonas sake, kad jie parduoda ne daigta, o ideja, vizija! >>> Zinant zmoniu natura, gal per daug atsipalaiduoja itikeje i >>> autopilota, juk vis dar ne 4 ar 5 lygio >>> >>> >>