PukiS <pukudza@outlook.com> wrote: > bliat filologas... Pirmas reikalas - nx kiekvienam asmenine stotele? Kad 3 nakties neiti prijungti auto, kai kaimynas baigs krauti. Tik botanikas gali šito nesuprasti. pas > mane namas 24 butu, 2ju stoteliu svidesimciai metu i prieki per akis. Pas mane kieme kiekviena vakarą virš 20 auto (namas 20 butu). Reiškia turi būti virš 20 krovimo vietų. Realiai - ne mažiau 30, nes daugelyje butų gyvena šeimos ir vyras su žmona turi atskirus auto. > kitas klausimas tu bent stotele gyvai apziurejes Jos buna skirtingos. Aš stotele skaičiuoju 1 auto lėto krovimo pajungima, nes galia reikalinga KIEKVIENO auto krovimui atskira. , viena gali kraut ar ne > iki 4 masinu. Pofig, po kelias jas stato. 4 vietos - galia x4. Audrius K. Dar kitas - einama i smart grida, nematau jokios bedos > tokias statant kad su laiku jos dirbs pagal poreiki ir ivado galia. > > On 2019-02-14 10:41 AM, Audrius K wrote: >> PukiS <pukudza@outlook.com> wrote: >>> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje >> >> 40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink >> voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ??? >> Eilinis botanikas. >> Audrius K. >> P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais. >> Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be >> problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos >> pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O >> garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai >> pereiti prie elektrokaru... >> >> Audrius K. >> >> >> . ir >>> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw >>> daugiau nei reikia ji gali pasiimt. >>> >>> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote: >>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>>> >>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>>> >>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>>> >>>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir >>>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą >>>>> daugiabutyje?). >>>> >>>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi >>>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai - >>>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek >>>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam >>>> užtenka... >>>> >>>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką >>>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti >>>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-) >>>> >>>> Audrius K. >>>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją >>>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose >>>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie >>>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane. >>>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto >>>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus) >>>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad >>>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra... Na, >>>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip >>>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis >>>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis .... >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> >