ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos garantijos. 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė: > Herkus <h@h.lt> wrote: >> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos >> prasme. Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o >> kaina 3400 EUR didesne. >> >> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 >> metu.. >> > > Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos > smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar > pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų, > pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi > tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas amerikonas už brangiau išeina > ... > > Audrius K. >> >> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>> beveik tą patį tik be klapato. >>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>> pats dažnai su volt važinėja. >>> >>> Audrius K. >>> >>> > >