cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos prasme. Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o kaina 3400 EUR didesne. Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 metu.. 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: > Tomas <t@t.lt> wrote: >> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >> beveik tą patį tik be klapato. > Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo > nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su > ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir > tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) > nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik > nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja > benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir > pats dažnai su volt važinėja. > > Audrius K. > >