2019-02-14 10:27, alm rašė: > 2019.02.14 08:35, ejs rašė: >> 2019-02-13 22:14, benamis rašė: >>> Nematau tame dideles problemos... Interneto irgi neturim dedikuotos >>> slangos kiekvienas. Kodel negaletu buti toks pat principas ir su >>> krovimo stotelemis? Visi susijungia - kraunasi leciau. >> >> Taip ir būtų. Arba visas jų tinklas pastoviai atsijunginėtų dėl galios >> trūkumo. >> >> Klausimas yra žymiai paprastesnis - o kas tą galią sugeneruos ir kas >> mokės už kiekvienos stotelės galios rezervą? >> Teslos supercharger'is ima 100-150 kW. Toks nedidelis stalių cechas >> pagal instaliuotą galią. Skirtumas tas, kad stalių cecho pastovus >> energijos poreikis yra 30-50% nuo instaliuotos galios, teslos - 100% >> krovimo metu ir 0% laukimo. Elektros tinklo apkrovos balansavimo >> laukia įdomūs laikai. > > vienas troleibusas ima 100-200 kW įsibėgėjimo metu > tramvajus įsibėgėdamas 1-2 MW > px tas superchargeris palyginus Tai va, pasirodo Vilnius ir Kaunas jau turi gatavą EV krovimo infrastruktūrą.