ostapas <bertamarija@gmail.com> wrote: > nebūtum botanikas - pasiimportuotum ko reikia. Kadangi nešu botanikas, tai blaiviai vertinu daugiau faktorių . O tada pasiimportavimo (nedauzto) patrauklumas sumažėja... nors variantas dar ne atmestas. Audrius K. > > > "Audrius K" wrote in message news:q40vp5$o2b$1@trimpas.omnitel.net... > > asd <asd@sdf.lt> wrote: >> Artimiausiu metu taip tikrai neatrodys. > > Aš gi rašiau - “turėtų” ... > Antra - botanikai priiminėja sprendimus uždrausti nuo 20xx metų uždrausti > nauju auto su vidaus degimo varikliais pardavimus. Gamintojai - priiminėja > sprendimus nebegaminti nauju auto su vidaus degimo varikliais... tai kuo > važiuosime - dviračiais, ar ką ? Kaip Olandijoje... tik ten žiema geroookai > šilčiau.... > Audrius K. > > P.S. Dėl tokiu botanikų jau dabar nerandu, kokį nauja vidutinio dydžio > suva’a (ar minivena) nusipirkti, kad nors šiek tiek važiuotų. Arba > premiumas už brangiai (ir man jie netinka politiškai) arba kibiras su > nevažiuojančiu varikliu.... kažkodėl USA pasirinkimas didžiulis mano norimo > dydžio ir galios auto, Rusijoje - taip pat. O va eu - fig. > > > >> >> Visų pirma, toli gražu ne kiekvienas ant bordiūro statantis ir apleistam >> rajone gyvenantis yra pajėgus nusipirkti auto už 40k eurų. >> >> Visų antra, kol tesla nepagamino naujos kartos akumuliatorių, >> elektromobilis senas kaip ir nelabai gali būti.. Visi tie neaušinami >> leafaų akumuliatoriai karštame klimate degraduoja greitai. Resurso >> degradavimui nera, nes ir nauji nelabai toli važiuoja. Tai seni jie >> nereikalingi..Todel grįžtam prie taisykles nr.1. Ne kiekvienas pajegus >> nusipirkti auto už 40k eurų.. >> >> >> On 2019-02-13 13:11, Audrius K wrote: >>> Taip turėtų atrodyti botanikų ateities kiemai.... >> >> >> > > >