Herkus <h@h.lt> wrote: > zinau viena su clear title (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) > kuriam garantija taike be problemu. Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas aptarnavo? > > Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) Kaina. Naujos plika ir turtingiausia komplektacija USA kaina skiriasi apie 60% (31-48k$). Po avarijos (lyginant panašaus lygio dauzimus) irgi panasus santykis turėtų būti. O va autopliuse jau skirtumas tu plačiu metu panasia rida pilkos IT limited(brangesnes - mažesne) jau tik apie 35% (30-41keu). Nori nenori peršasi išvada, kad brangesne buvo rimčiau daužta. Pilkoji, kiek mačiau, daužta nedaug, butų visai nieko variantas. Na, bet visiškai plika... kažkaip tokios pilkos nesinori... Audrius K. Ir komplektacija > issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB > pagal VIN. > > 2019-02-13 12:16, Audrius K rašė: >> Herkus <h@h.lt> wrote: >>> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos >>> garantijos. >> Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas >> nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas, >> kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de >> nedauztu), išlipa iš biudžeto. >> >> Audrius K. >>> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė: >>>> Herkus <h@h.lt> wrote: >>>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos >>>>> prasme. Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o >>>>> kaina 3400 EUR didesne. >>>>> >>>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 >>>>> metu.. >>>>> >>>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos >>>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar >>>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų, >>>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi >>>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas amerikonas už brangiau išeina >>>> ... >>>> >>>> Audrius K. >>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>>>> >>>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>> >>>> >> >> >