Audrius K <kazkaz@kazkur.lt> wrote: > Herkus <h@h.lt> wrote: >> zinau viena su clear title (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) >> kuriam garantija taike be problemu. > > Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas > aptarnavo? >> >> Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) > > Kaina. Naujos plika ir turtingiausia komplektacija USA kaina skiriasi apie > 60% (31-48k$). Po avarijos (lyginant panašaus lygio dauzimus) irgi panasus > santykis turėtų būti. O va autopliuse jau skirtumas tu plačiu metu panasia > rida pilkos IT limited(brangesnes - mažesne) jau tik apie 35% (30-41keuj) Suklydau - rida ta pati. Audrius K. > Nori nenori peršasi išvada, kad brangesne buvo rimčiau daužta. Pilkoji, > kiek mačiau, daužta nedaug, butų visai nieko variantas. Na, bet visiškai > plika... kažkaip tokios pilkos nesinori... > Audrius K. > > > Ir komplektacija >> issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB >> pagal VIN. >> >> 2019-02-13 12:16, Audrius K rašė: >>> Herkus <h@h.lt> wrote: >>>> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos >>>> garantijos. >>> Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas >>> nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas, >>> kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de >>> nedauztu), išlipa iš biudžeto. >>> >>> Audrius K. >>>> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė: >>>>> Herkus <h@h.lt> wrote: >>>>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos >>>>>> prasme. Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o >>>>>> kaina 3400 EUR didesne. >>>>>> >>>>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 >>>>>> metu.. >>>>>> >>>>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos >>>>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar >>>>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų, >>>>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi >>>>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas amerikonas už brangiau išeina >>>>> ... >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>>>>> >>>>>>> Audrius K. >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >>> >> > > > >