kaip tu uzpisi su tuo savo p.s. negi neiseina is karto normaliai parasyt? On 14/02/2019 10:41, Audrius K wrote: > PukiS <pukudza@outlook.com> wrote: >> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje > > 40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink > voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ??? > Eilinis botanikas. > Audrius K. > P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais. > Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be > problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos > pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O > garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai > pereiti prie elektrokaru... > > Audrius K. > > > . ir >> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw >> daugiau nei reikia ji gali pasiimt. >> >> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote: >>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>> >>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>> >>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>> >>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>> >>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir >>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą >>>> daugiabutyje?). >>> >>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi >>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai - >>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek >>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam >>> užtenka... >>> >>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką >>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti >>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-) >>> >>> Audrius K. >>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją >>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose >>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie >>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane. >>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto >>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus) >>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad >>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra... Na, >>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip >>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis >>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis .... >>>> >>> >>> >>> >> > > >