zinau viena su clear title (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) kuriam garantija taike be problemu. Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) Ir komplektacija issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB pagal VIN. 2019-02-13 12:16, Audrius K rašė: > Herkus <h@h.lt> wrote: >> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos >> garantijos. > Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas > nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas, > kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de > nedauztu), išlipa iš biudžeto. > > Audrius K. >> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė: >>> Herkus <h@h.lt> wrote: >>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos >>>> prasme. Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o >>>> kaina 3400 EUR didesne. >>>> >>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 >>>> metu.. >>>> >>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos >>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar >>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų, >>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi >>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas amerikonas už brangiau išeina >>> ... >>> >>> Audrius K. >>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> >>>>> >>> > >