mes cia apie teorinius arklius vakume ar realybe? Vat taip pyst visi gyventojai visas 30 mašinų per nakti pakeis i elektrines? Pradžioj vieno chargerio per akis, su laiku daugės. Pamažu daugėjant lesto galingesnį kabelį (o esamo nenustebčiau kad net nereiks keist) ir pastote pastatys. nu absoliučiai jokios problemos. On 2019-02-15 8:34 AM, Audrius K wrote: > PukiS <pukudza@outlook.com> wrote: >> bliat filologas... Pirmas reikalas - nx kiekvienam asmenine stotele? > > Kad 3 nakties neiti prijungti auto, kai kaimynas baigs krauti. Tik > botanikas gali šito nesuprasti. > > pas >> mane namas 24 butu, 2ju stoteliu svidesimciai metu i prieki per akis. > > Pas mane kieme kiekviena vakarą virš 20 auto (namas 20 butu). Reiškia turi > būti virš 20 krovimo vietų. Realiai - ne mažiau 30, nes daugelyje butų > gyvena šeimos ir vyras su žmona turi atskirus auto. > > >> kitas klausimas tu bent stotele gyvai apziurejes > > Jos buna skirtingos. Aš stotele skaičiuoju 1 auto lėto krovimo pajungima, > nes galia reikalinga KIEKVIENO auto krovimui atskira. > > , viena gali kraut ar ne >> iki 4 masinu. > > Pofig, po kelias jas stato. 4 vietos - galia x4. > Audrius K. > > > > Dar kitas - einama i smart grida, nematau jokios bedos >> tokias statant kad su laiku jos dirbs pagal poreiki ir ivado galia. >> >> On 2019-02-14 10:41 AM, Audrius K wrote: >>> PukiS <pukudza@outlook.com> wrote: >>>> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje >>> >>> 40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink >>> voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ??? >>> Eilinis botanikas. >>> Audrius K. >>> P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais. >>> Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be >>> problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos >>> pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O >>> garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai >>> pereiti prie elektrokaru... >>> >>> Audrius K. >>> >>> >>> . ir >>>> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw >>>> daugiau nei reikia ji gali pasiimt. >>>> >>>> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote: >>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>>>>>> >>>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>>>>>> beveik tą patį tik be klapato. >>>>>>> >>>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>>>>>> pats dažnai su volt važinėja. >>>>>> >>>>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir >>>>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą >>>>>> daugiabutyje?). >>>>> >>>>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi >>>>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai - >>>>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek >>>>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam >>>>> užtenka... >>>>> >>>>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką >>>>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti >>>>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-) >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją >>>>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose >>>>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie >>>>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane. >>>>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto >>>>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus) >>>>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad >>>>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra... Na, >>>>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip >>>>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis >>>>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis .... >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> > > >