2019-02-13 11:53, Audrius K rašė: > Tomas <t@t.lt> wrote: >> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: >>> Tomas <t@t.lt> wrote: >>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>>>> >>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >>>> >>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >>>> beveik tą patį tik be klapato. >>> >>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo >>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su >>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir >>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) >>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik >>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja >>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir >>> pats dažnai su volt važinėja. >> >> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir >> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą >> daugiabutyje?). > > Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi > privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai - > univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek > virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam > užtenka... > > Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką > per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti > likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-) Tai va, būtų to chevy gvolto reindžas bent 100 km - būtų kita kalba.