2019-02-13 11:30, Audrius K rašė: > Tomas <t@t.lt> wrote: >> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė: >>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė: >>>> >>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. >>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų >>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus >>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas >>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti. >> >> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km >> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi >> beveik tą patį tik be klapato. > > Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo > nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su > ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir > tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams) > nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik > nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja > benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir > pats dažnai su volt važinėja. Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą daugiabutyje?).