Nu tai pas mus niekas nedraudžia ir kol kas nesiruošia drausti. Netgi jei pradėtų drausti, turint omeny kokį procentą naujų auto pas mus perka tas parkas pasikeistų labai iš lėto. O kaip bus tose Norvegijose, Švedijose ir Olandijose - pažiūrėsim. Norvegijoje ir dabar naujų auto pardavimuose elektromobiliai sudaro žymią dalį, Leaf jau perkamiausias modelis iš visų bet kuo varomų, gryni elektromobiliai jau sudaro >7% viso autoparko, tad 2025 ar kelintais ten jokio šoko nebus. Aišku, jau dabar ten susiduriama su problemomis: padidėjo kamščiai gatvėse, kadangi vis daugiau iš traukinių ir autobusų persėda į elektromobilius; trūksta stovėjimo vietų kitiems automobiliams; kemšasi autobusų juostos; keltų pelnas mažėja, nes elektromobiliams nereikia mokėti ir pan. Bet dauguma tų problemų kyla dėl lengvatų ir subsidijų, kurios turės palaipsniui išnykti. On 2019-02-15 08:54, Audrius K wrote: > RaR <RaR@lt.lt> wrote: >>> Daug kas susidėję 2 tarifu skaitliukams ir naktį jungia skalbenkes, >>> indaploves. Vakarais naudojama krūva kitos technikos. Ir krauti auto reiks >>> tuo pat metu... >> >> Nežinau tokių, kurie naktį jungtų skalbiankes. Nebent kokiam rūsy stovi. >> Indaplovę - taip, nakčiai jungiam, kadangi gana tyli ir pirmam aukšte >> nėra miegamųjų. Skalbiankė ir džiovyklė paprastai dirba savaitgalį. >> Galiausiai ta skalbiankė gi nedirbs visą naktį, kol kas tokių kurios >> pačios išmestų išskalbtus ir įsidėtų nešvarius dar nėra. >> Aišku, jeigu visus auto dabar paverstum elektriniais, būtų didelių >> problemų, bet viskas vyks palaipsniui, be valdžios ir kiekvienas >> paskiras žmogus spręs savo problemas, nemanau kad staiga visi tiek >> nudurnės, kad nusipirks elektromobilį, o paskui žiūrės kur jį pasikrauti. > > O jei kitokiu nelieka?? Ką pirksi - dviratį ar elektrokara? Ir skaičiuoti- > greiciau i Palanga su dviračiu ar puse paros praleisti pakeliui eilėje prie > chargerio.... > > Audrius K. > > >> >> > > >